Waarom is de afgetekende medicatie niet zichtbaar op een ander apparaat?

Het is mogelijk dat de aftekeningen op het apparaat waarop is afgetekend niet zijn verzonden naar de server, doordat er niet gesynchroniseerd is. Op het moment dat er wel gesynchroniseerd kan worden, worden deze alsnog naar de server verzonden en zichtbaar op een ander apparaat.

Een andere optie is dat de aftekeningen wel zijn verzonden naar de server, maar dat er op het andere apparaat geen informatie kan worden opgehaald.

Je kunt dit controleren door in de webomgeving te kijken of de aftekeningen zijn geregistreerd. Als dit het geval is, is er wel gesynchroniseerd vanaf het apparaat waarop is afgetekend. Als het niet zichtbaar is in web, zijn de gegevens alleen lokaal op het apparaat opgeslagen en niet gesynchroniseerd.

Bij het afmelden uit de app, wordt gecontroleerd of alle gegevens zijn verzonden naar de server. Het is dus heel belangrijk om altijd op Afmelden te klikken aan het einde van de dienst.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Hét digitale toedienregistratiesysteem voor optimale medicatieveiligheid

Download brochure

Oriënteren op de het juiste EVS- en toedienregistratiesysteem doe je vast niet dagelijks. Daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met je opnemen om jouw wensen door te nemen.

    Verstuurd!

    De brochure wordt naar je mailadres verstuurd.

    Verstuur opnieuw