Alle cliënten zijn weg bij Toedienen in de nCare app.

Apotheken verzenden voor enkele weken aan medicatie informatie naar nCare. Ze kunnen de medicatie van elke cliënt elke dag automatisch bijwerken, maar dat is (nog) niet bij alle apotheken het geval. Wanneer een apotheek een cliënt te lang niet heeft bijgewerkt, is er geen informatie over de medicatie van de cliënt meer bekend in nCare. Neem contact op met de apotheek en vraag of zij de cliënt willen bijwerken. Daarna kun je weer aftekenen in nCare.
Je kunt controleren wanneer je cliënt voor het laatst is bijgewerkt in de webomgeving van nCare. Zoek de cliënt op en kijk op het tabblad Algemeen. Achter ‘Wijziging vanuit AIS’ vind je de laatste bijwerkdatum + tijd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Hét digitale toedienregistratiesysteem voor optimale medicatieveiligheid

Download brochure

Oriënteren op de het juiste EVS- en toedienregistratiesysteem doe je vast niet dagelijks. Daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met je opnemen om jouw wensen door te nemen.

    Verstuurd!

    De brochure wordt naar je mailadres verstuurd.

    Verstuur opnieuw