Een cliënt is bij ons uit zorg gegaan, hoe verwerk ik dat in nCare?

Zoek de cliënt op in nCare. In de app vind je Blokkeren in het dossier van de cliënt. In web vind je de knop rechtsonder in beeld. Als je daarop klikt, kan je de reden selecteren.
Door deze actie is de cliënt niet meer zichtbaar in nCare, tenzij de filter voor tonen geblokkeerde cliënten actief is. De apotheek krijgt een bericht vanuit nCare dat deze cliënt geblokkeerd is.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Hét digitale toedienregistratiesysteem voor optimale medicatieveiligheid

Download brochure

Oriënteren op de het juiste EVS- en toedienregistratiesysteem doe je vast niet dagelijks. Daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met je opnemen om jouw wensen door te nemen.

    Verstuurd!

    De brochure wordt naar je mailadres verstuurd.

    Verstuur opnieuw