Ik moet vaak opnieuw inloggen op de nCare app, hoe komt dit?

De NCare app vergrendelt na een bepaalde periode. De duur van deze periode kan door de beheerder in de NCare web omgeving via de browser worden ingesteld. Als de app vergrendelt, kan je de app door middel van het invullen van je pincode of wachtwoord ontgrendelen en verder gaan waar je gebleven was.

Als de nCare app je vraagt om opnieuw in te loggen, dan is de app volledig afgesloten en kan je daardoor niet verder gaan waar je gebleven bent. Hiervan kan het besturingssysteem van je telefoon (Android of iOS) de oorzaak van zijn. Op het moment dat het besturingssysteem “besluit” dat de nCare app op een moment niet meer nodig is, dan wordt deze afgesloten en moet je daarom opnieuw inloggen. Ga naar je beheerder om te onderzoeken of dit de oorzaak is.

Wat daarnaast zou kunnen is dat je zelf de nCare app onbewust opnieuw opstart, door niet via het overzicht van de actieve apps naar nCare terug te keren maar door op het icoon van de app te klikken. Ga naar het overzicht van actieve apps (doorgaans het blokje linksonder van de menu toetsen) en klik daar op nCare.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Hét digitale toedienregistratiesysteem voor optimale medicatieveiligheid

Download brochure

Oriënteren op de het juiste EVS- en toedienregistratiesysteem doe je vast niet dagelijks. Daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met je opnemen om jouw wensen door te nemen.

    Verstuurd!

    De brochure wordt naar je mailadres verstuurd.

    Verstuur opnieuw