Ik wil een cliënt toevoegen, maar ik krijg de melding ‘Patiënt met deze BSN is al opgenomen in nCare’

Deze cliënt bestaat al binnen jouw organisatie. Een cliënt kan maar één keer binnen een bepaalde organisatie in nCare voorkomen. Zoek op jouw locatie op de naam van de cliënt en zet hierbij het vinkje bij ‘Toon geblokkeerde cliënten’ aan. Kun je de cliënt niet vinden? Neem dan contact op met een andere locatie binnen jouw organisatie waar de cliënt mogelijk eerder gewoond heeft. Zij moeten de cliënt verhuizen naar de juiste locatie, waarna jij op jouw locatie kunt aftekenen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Hét digitale toedienregistratiesysteem voor optimale medicatieveiligheid

Download brochure

Oriënteren op de het juiste EVS- en toedienregistratiesysteem doe je vast niet dagelijks. Daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met je opnemen om jouw wensen door te nemen.

    Verstuurd!

    De brochure wordt naar je mailadres verstuurd.

    Verstuur opnieuw