Release notes
7 augustus 2020
Wat is er nieuw?
Nieuwe pagina achter Help-knop in de app
De link naar de veelgestelde vragen is aangepast. Wanneer je voortaan op ‘Help‘ klikt in de nCare app kom je op onze nieuwe ‘Veelgestelde vragen’ pagina terecht: ncare.nl/veelgestelde-vragen.
Op deze pagina vind je het antwoord op veelvoorkomende vragen.
Zichtbaar in de app wanneer een cliënt niet geaccepteerd is door apotheek
Wanneer een cliënt nog niet geaccepteerd is door de apotheek zal dat nu duidelijk bij de cliënt staan in de nCare app. In de afbeelding hieronder zie je een voorbeeld van hoe dit er uitziet in de nCare app.
Verbeteringen
Logging
Om jullie nog beter van dienst te kunnen zijn bij onze support helpdesk is er logging toegevoegd aan de nCare app. Met deze logging kunnen wij mogelijk fouten in de nCare app sneller, beter en gedetailleerder analyseren en waar mogelijk oplossen.
Aan de slag pagina
Er is een nieuwe pagina online geplaatst: ncare.nl/aandeslag.
Op deze pagina kun je alle informatie vinden die je nodig hebt om goed voorbereid aan de slag te gaan met nCare. Je vindt op deze pagina onder andere een verzameling van handige pagina’s en uitleg over het opstarten en installeren van de nCare applicatie.
Ook vind je hier meer informatie over het installeren van een certificaat.
Nieuwe informatie op uitleg pagina
De pagina waar je instructievideo’s en handleidingen kunt vinden is uitgebreid: ncare.nl/uitleg.
Wil je weten hoe je bepaalde acties uitvoert in nCare, zoals het installeren van een certificaat voor nCare of het wijzigen van een BEM-status? Dan kun je de instructievideo’s bekijken voor de uitleg over dat onderwerp.